Thailand here I come...

Så nu e de sista inlägget från Sverige för ett par veckor fram över..
Jaa jag åker till Thailand kl 16:00.. Eller jaa vi åker till Arlanda då.. Sen lyfter planet vid 21:30...
Sen ska jag försöka blogga o uppdatera min pixbox så gott de går me hur vi har det..
Har inte lyckats få nån resfeber än dock.. Lite orolig för att jag har glömt o packa nått men jag får bara lita på mej själv o chansa på att jag har packat allt..

Imorrn återstår de o säga hejdå till Angelica vilket oxå kommer bli riktigt kämpigt... Kommer sakna dig med massor!!!

Sen när jag kommer hem är jag hetare men 1 år äldre på pappret.. Cool shit!!!  ;)

Telefonen kommer jag nog hålla avstängd större delen av tiden men mess kommer ju alltid fram..

Glöm inte hålla koll på pixboxen nu bara (länk i menyn till höger)

Ta hand om er while I´m gone..

Pussar o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0