Sorry men jag gillar inte Thailand...

Nu har jag fatt klagomal pa att jag bloggar for lite.. Faktum ar att resan hit tog nog lite dod pa mej o varr har de blivit!! Forst Khao San Road, bara as mycke folk, party, o wierdo stuff.. Som tur va hade vi pool pa taket pa hotellet sa vi hangde dar..  Efter de skulle vi till KohPhangagn, 13 timmars me buss o 3 timmar me en skum fiskebat som resultera i en fet branna eftersom man fick sitta uppe pa dack pa baten.. Tyvarr vart Frisken varst drabbad.... Nu bor vi iaf i en bungalow precis bervid stranden.. Vi har manga husdjur dock.. Aschmed (den stora svarta odlan), Britta (kackerlackan) Boyz In Tha Hood (dom stora oranga myrorna) o Harry (den lilla svarta hunden) o ibland kommer Herr Nilsson o halsar pa oxa (en halvstor apa).
Vi har atit en massa helvard mat, upptackt att saltvatten svider faan i ogona o att FullMoonParty e helt skadat!! De enda turister verkar gora har e o supa jarnet.. Men sol o bad o trevliga manniskor finns de gott om men jag fryser aven har i skuggan... Sen har vi fatt lara oss att vissa njurar inte pallar miljobytet o da kan fotterna bli stora som ballonger.. Dom har aven ratt feta bilar har, bara massa SUVar o Jeepar.. Thats cool!!! Sen har jag lart lite mer om mej sjalv men de tanker jag inte ga in djupare pa nu..
Hoppas ni bli nijda me min snabb sammanfattning men its not like home here...
BTW har vi lart oss 2 thaiord... Kapkonkaa- tack o Savadika- Hej

Dagen i ara tar jag i ett nytt inlagg...
Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0