Rain all over!!





I forr gar blev de sola o premiar bada me benet... Sved faan men de va latt vart!! Sen blev de ata o kortspel med Maria *2 fran Uppsala pa Starbeach.. De blev en sen kvall nar Mike o Boonyoung kom o forsokte lara sig svenska.. Sa riktigt kul!! De e ju sa nar andra forsoker sig pa svenska.. Sen upp 07:15 igar for att aka TukTuk ner till Bangbaofor sen vidare tur pa en bat o snorkla med stop pa 4 oar.. O all mat inkluderad.. Snorkla e bland de underbaraste jag har gjort.. Vilken underbar farg glad varld de e under ytan!! O de skona e att man flyter som en plastbat i detta vatten sa man behover inte gora ett skit forutom o glo.. RIKTIGT VART!!!!
Sen pa vagen hem kom varsta monsunregnet.. Fast i en TukTuk me bikini o en liten kjol o vagarna e sa oversvammade sa bilarna kan inte aka..  Efter ett bra tag kunde vi aka bit for bit sakta men sakert o jag har nog aldrig sett sa mycke vatten o jag kan inte komma ihag senast jag fros sa mycke.. Men nar vi kom till var bungalow sa va den lite uppvarmd sa vi fick snabbt tillbax varmen.. Regnet holl i sej en bra bit in pa natten o som tur va fick vi homedelivery av Mike sa vi satt i sangen o spela kort o at god mat.. Idag verkar de regna lite smatt oxa, vet inte riktigt va vi ska gora, hade tankt o ge oss pa en vespa igen o aka ner till BangBao o kolla lite men vi far se.. Jag har iaf vart tvungen o kopa en salva for alla mina 3000 myggbett for de kliar sa in i helvete..
Nu har halva tiden gatt sa nu e de bara en o en halv vecka kvar...


Dagens meningen fran the sweet icequeen:
The second place is the first loser and I aint that one!!

See yaa soon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0