Onsdag pa KhaoSanRoad

Laaang dag javlar!!!
Efter en heldags ga runt o glo pa grejer bestamde vi oss for o ga o ata lite o sen ga till nan bar o ta nan breezer eller natt.. Jag foreslog sjalvklart min favvo bar.. Dom har den absolut basta musik jag nansin hort pa ett utestalle.. Spelar faan ingen rooll vilket modd jag e pa, san musik gar inte att motsta..
Lyckades fa reda pa namnet pa semesterns hetaste lat sa jag kan fixa den hemma sen... Tack basta servitrisen!!!!!
Hade my first dancebattle mot en thai tjej, sa sjukt kul!!!!! Hon va klockren!!!! Sen gick vi till de enda dans stallet pa KhaoSan o dansa sa sjukt mycke.... Fanns en liten miniscen o dansa pa... Mmmmm jag hade saaaaa kul!! Finns tydligen bade filmer o foton fran de sa de kommer nog upp pa facean eller har nanstans :)
Sen gick vi vidare till ett lugnare stalle o da vart jag helt slut sa jag o nara hollandska tjejer som skulle at samma hall sallade hem....

Shit e de sjukt hur annorlunda saker o ting funkar har.. Hur manniskor forandras bara for att dom inte e hemma..
Tycker de e sorgligt me sant.... People are not always what they seem to be :(

Har kannt under kvallen att jag har varit lite stel i fotterna typ men tankte att de va for att jag gatt wierd pga tattueringen men forut nar jag kom pa hotell rummet sag jag att fotterna hade blivit ballonger igen... It just makes me wanna cry :( Its feels pretty wierd, some kind of a pain but I just have to make it work.... De e ju saaaa nara att jag far aka hem nu...
Bara en hel dag kvar som troligtvis kommer bli plagsam pa manga dess olika satt men de finns ju inget jag inte reder ut... Aaaight!!!!
Ska kopa lite roliga cigg me mej hem, ligga lite vid poolen o sen pa kvallen ska jag nog traffa nara fran jobbet, sa de kommer bli bra...

Sen nar jag kommit hem ska bli blogga for real igen... I promise!!!!

Forresten sa har jag fuckat mitt abonnemang lite, sa svarar jag inte pa mess far ni ringa istallet... Snackade me kundtjanst idag men dom trodde inte de gick o losa forren nasta vecka... Sa ringa pa bara.... Landar pa Arlanda fredag 27 mars runt 19:00 svensk tid!!!!

Har planerat in massa jag ska gora... Traffa mina goda vanner, aka till mamma o pappa, tvatta sa in i helvete, fixa lite klader som jag kopt har, fixa bilen infor besiktining nr3, farga haret, maste fixa me lagenheten... Aahhhhh how will I get the time????? Eehh jaa jag har haft ratt mycke tid o tanka har.. Kommer hem lite mer samlad i skallen o sjalvklart lite klokare....

Seee yaa real soon my loved ones!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0