Koh Chang

Sa efter en as lang resa ar vi antligen framme pa Koh Chang... Hitta ett schysst boende direkt, kanns hel nice an sa lange.. Ska kanske dra vidare till en annan beach imorrn men de far vi se da..
Vi mar bra allihopa o jag har forsokt operara bort allt bandage pa benet idag men de gar faan inte... Gor sa sjuuuukt ont!!! Sa nu tanker jag bada o va som vanligt o satsar pa svensk sjukvard nar vi kommer hem.. Dom far faan sova ner mej om dom ska fa bort den sista kompressen om den inte hinner ramla av innan...

O jag tar tebax att jag kommer va hetare an nansin  nar jag kommer hem for idag har jag borjat flaga... Damn it!!!

Kanns iaf skont o kommit till en ny o... En liten omstart kan man saga...
Vi har ett litet husdjur pa nya boendet en mini gecko som fick heta Bardul..

Forsoker lagga upp lite pics pa pixboxen om de funkar.. Annars gor jag de en annan dag..

Forresten de har askat o regnat idag.. Jatte mysigt!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0