FUCK THIS SHIT!!!!

Japp helnojda att vi inte druckit igar vakna vi pigga o glada o bestamde oss for o ge oss ivag pa aventyr idag.. Trava ivag o hyrde en vespa o gav upp i djungeln for o leta vattenfall... Hade en sa sjukt underbar dag sa bade Frisk o jag har sagt att de har va latt basta dan... Plotsligt o vart letande hamnar vi lite langre in i djungeln o asfalten tar slut.. Jag skjutsade sjalvklart Frisken eftersom de e mer skoj o aka tillsammans... O i upp o nerforsbackar varre an de varsta man kan tanka sej kommer vi till en backa som en som ett stup rakt ner me bara sand som vag.. Vilket resultera i att vi slog omkull sa in i helvete... Tack o lov sa klara sig Frisken helt oskadd men jag skrapa upp benet ratt rejalt... O sand precis over allt.. Blodet rann o smartan va olidlig o vesphelvetet starta inte... Men me lite hjalp fick vi igang den... Vart dock lite sma skador pa den me... Sa me mej knappt gaendes sa forsokte vi ta oss tillbaka sa gott de gick.. Men eftersom vi slog omkull ratt rejalt rann ju massa soppa ut sa da fick vi sjalvklart soppatorrt... Gissa hur garna jag ville forsvinna fran denna jord!!! Men de kom en snall afrikan som skjutsa Frisken till narmsta soppa shop.. Tack for snalla manniskor!!!  Sen va de bara full fart tillbax.. Forst lamna vespan som ruinera oss pa skador o en till sjukan for o fixa mitt ben o ruinerad dar oxa... O helvete va ont javlar de gor!!!! Men nu har jag en stort harligt bandage runt benet o e sa javlar bitter sa de knappt gar o va nara mej.. Men nu hoppas jag faan inte de kan bli varr!!!!
Men jag mar bra iaf!!!

Hare gott!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmm... kommer du å få en vit rand nu eller? där du haft bandaget menar jag... :P Om jag undviker dig riktigt ordentligt när du kommer hem så är det inte för att jag är sur... snarare för att min redan vita hudton kommer te sig genomskinlig jämfört med din... Hoppas ni å alla "husdjuren" har det bra :) Kram

2009-03-12 @ 09:32:58
Postat av: Mallan

Låter som en hädelserik dag...Hoppas ni får det bättre..kram Mallan

2009-03-13 @ 15:00:02
URL: http://malinfilipsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0