Dag 1

Nu sitter jag i Bangkok!!
Resan har gatt bra, riktigt lang dock.. Borjade me att vi holl pa o missa boardingen pa arlanda sa vi fick springa som djur :)
Saudi Arabien va inte sa spannande som jag trodde, bara en massa sand typ...
Sen 6 timmar flygning hit.. Vi lyckades fa ett rum pa D&D som vi hoppats, sa de forsta vi gjorde va o slangde oss i polen pa taket :)
Sen har vi gatt runt lite o stott pa ett gang grabbar fran Norrkoping.. Dom kande igen mej pga haret..  Hur sjukt e inte de??? Men dom va trevliga...
Imorrn ska vi aka nattbuss till Fullmoon.. Far vi se hur de blir, men girlsen har lovat att jag far fly om jag inte pallar det...
Verkar iaf va jatte latt o fa tag i internet har, sa holla kontakten kan ju inte va nara problem..
Har atit lite thaimat men kan tyvarr inte saga att jag tyckte de va jatte gott men de finns godis i affarerna :)
Orkar nog inte lagga upp nara bilder an men de kommer de me..
Take good care while i'm gone!!!
Kos o klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0