BKK tomorrow

Nu har de gatt lang tid sen jag skrev... Har nog hant ganska mye sen dess men jag tar en lang story nar jag e hemma istallet... Vi har haft manga trevliga kvallar pa StarBeach o imorrn splittar vi upp oss alla o aker at varsinna hall :(
Ska satta mej o ladda upp en javla massa pics nar jag kommer hem iaf.. Thats a promise!!!! Imorrn aker vi till Bangkok iaf pa morronen o e framme pa KaohSanRoad vid typ 6 pa kvallen da e de lovat party me Mark o Nick som vi traffat pa StarBeach sen e de riktig girly shopping hela onsdan som galler o sen pa torsdag ska vi fira min bushda lite :)



Detta e taget for typ 2 timmar sen :) Happy face aaiight!!!

Nu kan jag faan borja skriva Seee yaa soon pa riktigt!!!

Seeee yaaa all sooooon!!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad brun och glad du ser ut. Kul att se

2009-03-24 @ 16:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0