Good friends!

Va nere en sväng hos Julia på Barberar´n o fixa mina ögonbryn... Mycket skönt o slippa själv plus att man har lite tid o babbla ikapp med en mycket god vän oxå!!

Sen när jag ändå va där så visade hon mig att dom verkligen hade värsta rean!!! Sånt gillar vi väl alla??


Det här ska va bra mot mitt hår som gärna trasslar ihop sej :)

 

Allt deras smink kostade 50kr!

Och självklart får man mycket god service..

Så jag tycker allt att ni ska svänga förbi Barberar´n o fynda lite o kanske t o m göra nått vår fint med håret :)

 


Kommentarer
Postat av: Jools

åh!! va fint du skriver! Jag blir ju rörd nu!tack! Men det är ju mycket trevlans när man får en babbliskund, hehehe! PUSSKRAM

2010-03-23 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0