Inte lätt o va sjukskriven...

De faan inte lätt o va sjukskriven.... Inte riktigt min grej!!
Har iaf hämtat ut en ny kompis i trafiken.. (Tog extra försäkring ifall jag skulle krocka )



Så har jag storhandlat, tror aldrig min kyl o frys har varit så här väl fylld..






Jaa, jag vet, de e en jävla "vem bryr sig" känsla över de här inlägget men jag e såååååå uttråkad!!!
Har bakat som faan t o m..

Dumlekakor i ugnen


Drömmar.. Råka glömma bort dom så dom blev lite mörka ;)


Nån slags nötkola kaka..


Något misslyckade tigermuffins :)



That´s it for today!!!






Kommentarer
Postat av: F

damn..vilka skills..ser ju helt underbart gott ut!! Du kan ju stå sälja läckerheterna ute på gatan, kan jag åka förbi å köpa! Blev grymt sugen på kakor..

2010-01-25 @ 16:47:41
Postat av: Skölda

Men shit! Du måste verkligen vara uttråkad gumman!! Men aldrig fel att ha en massa kakor hemma ;)

Länge sen vi sågs, no good. We have to change that my friend. Jag kanske har lite tid innan jag hämtar Nicke på torsdag, jag hör av mig i så fall. PUSS

2010-01-25 @ 19:52:43
Postat av: Petra

Allt det där såg ut att kunna smeka min gom hah hahha Jag är ju en sucker för fikabröd. Om jag hade en bil skulle jag tagit barnen med mig för en fiak hos dig.

kram

2010-01-25 @ 21:57:24
Postat av: Mamma

Kan garantera att det smakar lika bra som det ser ut. Du är en klippare på att baka Emma....

2010-01-27 @ 08:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0