Lovely days comes one by one..

Basket is the shit!!! Jag verkligen gillar´t.. Nu har de gått så långt så jag vill börja spela själv igen.. Ska försöka snacka me nån av de girlsen som spela förr o se om nån mer e sugen... Hur nu tiden ska gå ihop för de men de löser sig väl alltid ;)

Idag va de kass match som faan mot Borås... 2 av dom bästa spelarna satt på bänken :( Men de blev vinst i slutändan iaf..

Resultatet blev 84-81....


Nu har jag fått en brutal längtan till o sitta o läsa alla mina reseguider (helst på ett flygplan)
Jag har så sjuuuukt många nu!! Så jävla värda!!!! Tack!!!!!!!

Underbart!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Oj oj snart har du ett helt bibliotek av rese böcker =) allt bra annars?? ska ni gå ut i helgen??

kram kram

2009-10-22 @ 10:44:37
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0