Definitionen av ordet vacker...

Ska visst få mer vetande av olika städer runt om i denna värld!


Så klockrena!! Tack igen Challe!!

Annars e jag mest trött då ser jag ut så här, hahahaaa...

Så kan man skymta Farmville i bakgrunden på datorn.. Oxå ett nytt nöje :)

Sen har min lilla rosa kamera gått sönder... Nästan värt o fälla ett par tårar för men bara nästan.. Min lilla älskling som gick o få ner i även den minsta väskan.. Riktigt tråkigt!!! Men tyvärr håller ju inte saker i evighet :( Livets hårda gång ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej gumman, imorgon ses vi =) kommer bli så kul, ska jag ta med mig något förutom mig själv =)

puss

2009-10-02 @ 09:40:02
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0