5 dar i rad, ojjjj! Inte likt mej ;)

Ohhh idag kom min nya kamera.. Jaa de vart kärlek vid första ögonblicket!!!! O jag hade ju helt glömt bort att den e vattensäker ner till 3m o har nått extra damm skydd.. Perfekt semesterkamera.. Dock kommer de ta emot innan jag doppar den i vatten men de ska ju tydligen gå :) I love it!!


Blev o är sååå jätte glad!!


Sen igår va vi på basket!! Efter o kollat på fotbollen i onsdags så hade vi ett stort basket behov så de blev o kolla på Baltiska ligan igår :)
97-64 till Dolphins som mötte Valga... Inte så mycke spänning i matchen men de va iaf basket :)
Sen blev de bara o skjutsa hem Frisken o sen hemgång för filmkväll at my place :)
Såg "A man apart" mycke bra film tycker jag.. Rekomenderas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0